English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Cs 1.6 CFG Kodları Ve Anlamaları !

Posted by Unknown On 1 Nisan 2014 Salı 0 yorum

Deyişik Ayrıntılar & Kişisel ayarlar. 
1-Develoder : Cs Sunucuya baglı iken tüm baglantı bilgilerini gösterir. 2-scr_conspeed : Konsolun açılış hızını degiştirir.Ne kadar yüksek yaparsan okadar hızlı açılır.(tavsiye - 9999) 
3-jpeg_quality : SS kalites
4-mat_monitorgamma : "nosound" : Ses downloadları kapama 
5-cl_radartype :Radar görünümünün saydamlıgıdır.> 1Saydam | 0 Yarı saydam. 
6- cl_scalecrosshair : (cl_crosshairscale) Xhair boyutu cl_crosshairalpha cl_crosshairusealpha cl_c4progressbar cl_radaralpha 
7-hund_centerid : Silahınızı bir oyuncuya dorulttunuzda o oyuncunun nicki 1`de ekranın ortasında - 0`ekranın sol alt küşesinde görünmesini saglar. 
8-hud_fastswitch : Herhangi bir slottaki silahın hızlı seçmek için kullanılır.1`hızlı 0`normaldir.con_enable cl_forcepreload snd_mixahead sv_forcepreload r_dispusestaticmeshes 
Microfon Bölümü 
voice_loopback : kendi sesnizi duyma 
voice_avggain : Sesiniz çok fazla çıkıyorsa ve pek anlaşılmıyorsa yükseltin 
voice_maxgain : Sesiniz biraz az çıkıyorsa yükseltin 
SeS Bölümü 
hisound : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymanızı saglar. 
loadas8bit : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymanızı saglar. 
iki komutuda yazarsanız daha net olur. 
Görsellik Bölümü 
net_graph : bu komutla o anki fps`nizi görebilirsiniz. 0 kapatır. 1 2 & 3 Açar en iyisi 3 
fps_max : Bu komutla maksimum fps sınırınızı yapmış olursunuz.Yani Performansınız.60 Defauld | 101 Maxsimumdur. 
cl_himodels : Bu degişkeni 0 olarak atamanız yüksesk kaliteli model renderingini engelleyerek FPS artışını katkıda bulunucaktır.1 yüksek kalitedir 0 ise düşük kalitedir. 
cl_showfps : Fps`nizi ekranın sol-üst köşesinde gösterir net_graph aktif deyil ise bunu aktif etmenizi öneririm .Fps`nin sol üstt görünümü : 1 açık + kapalı 
cl_phys_prop_enable : Kullanıcı taraflı fiziksel objeleri gösterme 
cl_show_bloodspray : Kan 
cl_ejectbrass : Silahınızdan çıkan boş kovanlar 
cl_sho_splashes : Su sıçramaları 
r_rainsimulate : Yagmur 
mat_fastnobump : Hızlı bump-mapping 
mat_fastspecular : Hızlı specular-mapping 
mat_bumpmap : Bump-mapping 
mat_specular : Specular-mapping 
mat_dxlevel : Bu ayarla çok güçsüz bir Pc`niz olmadıkca oynamayın. Gerçekten kalitedüşürüyor. 
Diger degerler, 80 90 95 (60 ama bunu kullanmayın) Ayrıca 9,0 destekleyen bi kartınız varsa 7,0 kullanmanız saçma. 
mat_clipz : Gereksiz objeler 
mat mipmaptextures : Texture işlenmesi\mesafe 
mat_hdr_enabled : HDR 
mat_picmip : Texture kalitesi (0,,,4) 
mat_redıcelfillrate : Shader dondurma hızını düşürme 
mat_trilinear : Trilinear filtreleme 
Kan & blood & vucud parçaları vs. 4 ü için komut 1.0 görünür 0 Görünmez 
violence_agibs : 
violence_hgibs : 
violence_hblood : 
violence_ablood : 

muzzleflast_light : Silahtan çıkan ateşler 
r_lod : Model detayı seviyesi (-5 en yüksek +5 en düşük) 
r_rootlod : Genel detay seviyesi (Verilebilinecek en yüksesk deger 7.1) 
r_avglight : Vertex shader üstünde ortalama işıklandırma 
r_shadows : Gölgeler 
r_dynamic : Bu degişkenin 1 olması dynamic-lightning denilen uygulamayı devreye sokar ve FPS yi düşürür.Dinamik ışıklandırma Açık 0 Kapalı`dır. 
r_cheapwaterend : Su textureleri 
r_cheapwaterstart : Su işlemeleri 
r_decal_cullsize Uzaktaki işleme\texture kalitesi düşürme 
r_decals : kurşun izleri (300 Görünür 0 Görünmez) 
r_drawflecks : mermi çarpmalarını kapama 
r_occlusion: Görüntü kalitesi düşürürken FPS arttırır. 
r_propsmaxdist :Obje dönüşüm mesafesi ayarlama 
r_waterforceexpensive : Yüksek kaliteli su 
r_lightmap : Bu degişkeni 0 yapmak haritalardaki ışıklandırma ve gölgelendirme modunu software 
moduna yakın bir tarza çevirerek FPS yi arttırır. 1 normal kalite 0 ise düşük kalitedir. 
mp_decals : Bu komuta mermi delikleri logoların görünümü 300 açar 0 ise kapatır. 
gl_picmip : Genel texture,model,skin kalitesini düşürerek kartınızın üstündeki yükü hafifleten bu komutta,ne kadar "yüksesk degerler" verirseniz kalite o kadar düşer ,buna baglı olarak "FPS yükseslir" "0 Defauld degerdir. | 0,75 Düşük kalite yüksek FPS 
gl_max_size : En yüksek texture boyutunu belirler.Voodoo 3 ve aşagı kalitede olan 3dfx kartları için en yüksek deger 256`dır (kimde kaldı o kartlar len : ) Eger bir Ge-Force`a sahipseniz bu degeri 512 ye çıkararak çok daha kaliteli görüntülere sahip olabilirsiniz Bu degeri ne kadar "düşürürseniz" FPS o kadar artar ama aynı şekilde görsel kalite düşer.256 Normal kalıte & normal FPS 128 Düşük kalite yüksek Fps 64 ÇOk düşük kalite çok yüksek Fps tavsiyem (256) 
gl_cull : Bu komut her hangi bir 3-D sayesinde sadece "görünen" nesnelerin render edilmesini saglar.Görünmeyen nesnelerin render edilmesini pekde bir faydasının olmayacagını düşünerek bu degerin 1 olarak kalması çok faydalı olucaktır.1 normal kalite 0 ise düşük kalitedir. 
gl_playermip : Bu komutu gl_picmipin oyuncu modelleri için olanı olarak da düşünebilirsiniz.Ne kadar yüksesk degerler verirseniz FPs okadar "artar" yanlız kalite düşer.Bu komutu kullanırken ne kadar yüksek degerler vermeniz tamamiyle sizin insiyatifinize kalmış.Defauld : 0,0 dır. 
gl_lightholes : Default olarak gelen 1 degerş "ışık deliklerini" görmemizi saglar.Bunu 0 yapmanız PFSyi arttırır. 
1 - Görünür 0 görünmez 
gl_round_down : Bu komut texture boyutundanki round-down degerini belirler.Yüksesk degerler vermeniz durumunda FPS artacagı gibi texture kalitesi düşecektir. 3 - 9 deger verebilirsiniz. (defauld 3) 
gl_texsort : Bu degerin 1 olması durumunda textureler daha canlı parlak görünecektir. 0 yaptıgınızda FPS artacakgı gibi görsel kalitede düşme yaşanabilir.




gl_texturemode (Texture Modunun ismi)
1-)GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST 
2-)GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST 
3-)GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR 
4-)GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR 
En kaliteliden kalitesize dogru sıralama : 
4>3>2>1 
En yüksek FPS verenden en az FPS verene dogru olan sıralama 
1>2>3>4 
NoT : En yüksek FPS veren 1 ve 2 . modları lullandıgınızda uzaktaki nesneleri tam olarak seçemeye bilirsiniz. 
gl_wateramp : Bu degişkenin 1 olması bazen haritalarda olan "sulardaki" dalgaların şiddetini (amp) 
1- Dalgalı 0 - Dalgasızdır. 
fog_enable : Sis 
fog_enable_water_fog 

Rateler. 
cl_cmdrate: Bu Komutun az olması durumunda mermi sekmesi sorunu yaşayacaz ama çok fazla olursada bu sefer FPS sorunu ortaya çıkacak.

Önerilen Değer: 133
Böylece mermi sekmesi çok az olacak ve FPS Dengelenecek.

cl_updatarate: Bazı Ustalar bu değerin önemsiz olduğunu söylesede giden ve gelen bağlantıları eşitlemek amacıyla bunun değerini mutlaka cl_cmdrate ile aynı yapın. 

FPS Dengelenecek, Ping Sorunu Olmayacak

Önerilen Değer: 101

Rate: Bu değerin düşük veya yüksek olması choke'a yol açacak buda oyunda donmalara , kasmalara neden olacaktır. 

Biz bunu Public Sunuculardaki en iyi değerini bulduk ve sizlerle paylasıyoruz.

Önerilen Değer: 25000.2451

ex_interp: DeLi CFG Sürümlerinde hep yüksek tutulan bu değerin ben asla ve asla 0 yapmanızı tavsiye etmiyorum.

Bu Değer Direk Görüntüyü görüntü kalitesi ise doğrudan FPS'nizi etkileyecektir.

Oyuncuyu Görme karesini etkiler.

Minumum: 0.05 , Maximum 0.1 Olmalıdır. Görüntü ile ters orantısı vardır! Az olması Görüntü kalitesini yükseltir.

Bu nedenle biz default halini öneriyoruz. Public veya mac sunucularında sorun yaratmıyor!

Önerilen Değer: 0.1

Cl_rate: Default değeri 9999 olan bu komut ile oynamanızı tavsiye ediyorum. Bazı CFG'lerde 12000 Olur ama FPS Sorunu yapmaktadır.

Önerilen Değer: 9999

cl_fixtimerate: Bu Değer ile oynamanızın bazı yan etkileri ve sakıncaları olabilir. Bu değerle oynanması durumunda görüntü'de donmalar olacaktır

Önerilen Değer: 7.5

cl_clockreset: Bu komutla oynamanızla beraber paket kayıpları yaşarak oyundaki buglara neden olacaktır. Bu nedenle def halinde kalması en iyisi olacaktır.

Önerilen Değer: 0.1

Fakelag : Önüne Değer Girerseniz Tablodaki Pinginiz sahte olarak bi o kadar artacaktır.

Önerilen Değer : 0
Böylece Pingimiz gerçeği gösterecek.

cl_allowdownload: Sizde Olmayan Mapleri, otomatik olarak sunucudan yüklemek istiyor veya istemiyorsanız değer verin.

Önerilen Değer: 1
Böylece Bizde olmayan haritalar sunucudan yüklenecektir.

cl_allowupload : Yukarıdaki Değerle Aynı Yapın. Anlamların pek farkı yoktur.

Önerilen Değer: 1

cl_download_ingame: Bu komut CS Oynarken oyundaki oyuncuların logolarını depolamaya yarar. Buda oyundaki donmalara sebeb olur. 

Önerilen Değer: 0

fps_max: Lag'de dalgalanma varsa bunu 101 yapın, yoksa yine 101 yapmanız sizin işinize yarayacaktır.

Komutun anlamı ise saniyedeki oyun dalgalanmasıdır.

Önerilen Değer: 101

fps_modem : Ping'de dalgalanma varsa veya yoksa yani kesinlikle 0 yapın.

Önerilen Değer : 0

fastsprites: Smoke yani sisin kalitesini ayarlar. 0, 1 veya 2 komutu verilebilir. 

0 : En Düşük Kalitede ama fps artar. Sis beyaz olur

1 : Orta Derecede olur. 

2 : En Yüksek Kalite, Sis gri ve gerçekçi olur. Ama oyun çok donar.

Zaten bu 3 değerde yine adamı göremiyecez. Bari donma sorunu yapmayalım.

Önerilen Değer: 0

cl_latency: Bu değerin tam bi karsılığı yoktur. Sadece lag yapmaması için bi değer arıyoruz. Tamamen net hızıyla, oyunun arasındaki dengeyi yapmanız için koyulmuştur

Önerilen Değer: -120

cl_dlmax: Ne olursa olsun bu değerin kesinlikle 128 olması gerekmekte.

Önerilen Değer: 128

cl_resend : 2 olması ping sorununun önüne geçmenizi sağlayacaktır.

Önerilen Değer: 2

cl_cmdbackup : Loss sorunu yaşamak istemiyorsanız en ideal değer olan 2 değerini verin.

Önerilen Değer: 2

0 yorum:

Yorum Gönder